du kan lysna på hela albumet här,mycket nöje

torsdag 28 oktober 2010

MITT NÄSTA PROJEKT: BYGGE AV STUDION

Har nyligen flyttat så nu återstår att sätta upp studion igen, denna gång ska det göras efter konstens alla regler,hm iallafall så långt det e möjligt,tänkte göra detta till en liten serie av bygget,med tips och dag bok
och detta e vad jag har att jobba med, pust vet inte riktigt var jag ska börja

hm,här har jag att göra ett tag

här ska byggas flytande golv,väggar ska ljud isoleras,och rummet ska bli så ljud dött som det möjligen går

studion ska göras helt 64 anpassad

hjärtat av studion består av en frost snowmachine som är upp graderad till 64 och 16 gb ram

en aningens modefierad

med ssd disckar,alltså inga vanliga hårdisckar som läser skiva utan dessa är rena procesorer
dom ska tydligen vara 10 gånger snabbare än vanliga hårdisckar

1 kommentar:

  1. Dina arbetshögar ser ut som mina pappershögar... ibland svåra att ens tänka tanken att ta sig igenom - och trassla ut...

    SvaraRadera