du kan lysna på hela albumet här,mycket nöje

fredag 22 oktober 2010

HUR DET HELA BÖRJADE

Min resa tog fart 2008 när jag träffade Mads Clausen, tidigare känd från sikta mot stjärnorna,där han gjorde Björn Skifs och där han blev 2a tror jag, i vilket fall som helst, jag bjöd hem honom att lyssna till mina låtar som jag filat på i många år, i syfte att få honom att sjunga in dom, efter en och en halv timmes lysning var det hela klart att han ville sjunga in 5 demos på prov, som  vi sedan gjorde.               

Vi lade upp dom 5 låtarna på myspace och började vänta på mottagandet, det gick väll lite trögt i början, men efter en månad ungefär så döm om min förvåning så hade vi 30,000 besökare på en dag, och nästa dag var det 400,000 vi förstod ingenting, detta kan inte vara sant, det slutade med att vi på 2 månader hade över en miljon besök på vår myspace sida, nu födes  tankarna på att göra ett album,
www.myspace.com/timecodealpha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar